Poniedziałek, 15 czerwca 2015 | dodano:15.06.2015Kategoria do pracy
Dziś nie wydarzyło się nic ciekawego, poza spotkaniem w drodze powrotnej Dominika- dzięki za miłe towarzystwo.

Rano: dość chłodno, ok. 11 stopni. Do krótkich spodenek i krótkich rękawków ubrałem nogawki i rękawki + cienki ortalion bez zapianania.
Jechało się komfortowo. Przed pracą jeszcze rundka do końca parku w Brzeźnie.
Rano jakoś słabo mi się jechało, nie miałem siły żeby pociskać, toczyłem się rekreacyjnie.

Powrót: ok. 15 stopni i zimny wiatr, który im bliżej domu, tym bardziej dokuczliwy był. Jechałem na krótko, ale wcale nie było mi ciepło- momentami nawet podmarzałem. Nie chciało mi się jednak wyciągać kurtki.
W drodze powrotnej zajechałem jeszcze na cmentarz Srebrzysko sprzątnąć groby, postawić kwiatka i zapalić światełko.
Ze Srebrzyska powrót przez Matemblewo, z Matemblewa do Kleszej, Dolina Radości, Węglową do Osowej i dalej standardowo.
Dobrze się jechało i nawet nie przeszkadzał mi dość upierdliwy wmordewind.