dpd (uff jak gorąco)

Wtorek, 29 lipca 2014 | dodano:29.07.2014Kategoria do pracy
Dziś strasznie gorąco, szczególnie w drodze powrotnej. Upał wykończył mnie strasznie :-(.
Na szczęście nie sprawdziły się kompletnie prognozy ICM'u (ostatnio to właściwie standard, że się nie sprawdzają), który zapowiadał że po południu będzie padało w sposób ciągły, a przelotnie to mogą być wręcz małe potopy.
A tu pięknie lazurowe niebo i ani kropli deszczu.

Rano: jak wyjeżdżałem to już było prawie 20 stopni. Standardowo do pracy, a ponieważ miałem jeszcze trochę czasu, to jeszcze rundka do ronda w Brzeźnie. Nie miałem ochoty, żeby specjalnie cisnąć, więc tempo raczej spokojne.

Powrót: skwar straszny, na pewno było ok. 30 stopni a może więcej. Momentami jak się zatrzymywałem na skrzyżowaniach, to miałem wrażenie jakbym był w saunie. Po pracy również rundka do ronda w Brzeźnie a potem prawie standardowo do domu.
Mimo upału zadziwiająco dobrze mi się jechało i średnia (jak na moje obecne możliwości) wyszła całkiem niezła.