Wtorek, 22 lipca 2014 | dodano:22.07.2014Kategoria do pracy
Dobrze się dziś jechało, choć było trochę goręcej niż wczoraj. Mimo to było jeszcze całkiem znośnie.

Rano: temp. ok. 18,2 między Rębiechowem a Barniewicami spotkanie z dzikami. Środek pola, daleko od lasu a tu tuż przede mną nagle wypryskują z pola ze zbożem 2 dorodne dziki. Spierniczały, jakbym je co najmniej gonił :-)
Rano zdążyłem nawet skręcić jeszcze rundkę do ronda w Brzeźnie. Nad morzem już nawet o 7:30 panuje spory ruch na ddr.

Powrót: dość gorąco, ale jeszcze znośnie. Powrót trasą Turysty: przez Matarnię, koło lotniska do Meteorytowej a dalej już przez las do Banina.

Ale to jak chcesz podjazdy, to nie Węglową. Ja teraz Węglową jeżdżę standardowo w obie strony i w dół i w górę (jeżeli jadę standardowo) i Węglowa to słaba górka jest. To już chyba lepiej jak chcesz podjazdy, to Nową Spacerową- jak ją nazywa Sirmicho
- 20:05 czwartek, 24 lipca 2014 | linkuj
A ja tymczasem zmieniłem trasę. Uznałem, że z podjeżdżaniem pod górki słabo i trzeba się trochę podciągnąć - teraz z Matarni wracam do Doliny Radości i podjeżdżam do Owczarni Węglową Drogą.