Zamek w Łapalicach

Sobota, 17 maja 2014 | dodano:17.05.2014
Dziś w końcu odbyła się wycieczka z synem, która miała się odbyć ok. 2 tygodnie temu, ale z powodu mojej choroby się nie odbyła.
Wycieczka do zamku w Łapalicach, w którym ani ja ani mój syn nigdy jeszcze nie byliśmy- pomimo tego, że jest rzut beretem od domu.

Pogoda dziś bardzo sprzyjająca. Wprawdzie wiało nawet dość silnie, ale nie na tyle mocno, żeby znacząco uprzykrzać jazdę.

Jestem pod ogromnym wrażeniem tej budowli. Jest ogroooomna i przepięknie położona. Jej twórca budował ją z ogromnym rozmachem. Niech świadczy o tym choćby to, że w budowli miał być basen i kościół, a będąc tam przez 2 godziny nie byliśmy w stanie obejść całej budowli. Mogło by to być wspaniałe miejsce i aż serce sie kraje, że tak to niszczeje.

Obaj jesteśmy bardzo zadowoleni z wycieczki, bo miejsce jest naprawdę ciekawe.

Wskazówka dla chętnych do zwiedzania: główna brama wjazdowa jest zamknięta, ale wystarczy się udać drogą na lewo od bramy (wzdłuż betonowego płotu) i kawałek dalej jest szeroka przerwa w płocie (jakby brama) przez którą można wejść na teren.