OpO (rozruch po chorobie), powrót w towarzystwie

Wtorek, 13 maja 2014 | dodano:13.05.2014Kategoria do pracy
Dziś pierwsza jazda po chorobie która mnie trzymała półtora tygodnia. Jakiś strasznie paskudny wirus, bo wlokła się ta cała choroba strasznie długo a kończyła się paskudną infekcją oka - mój syn teraz też ją kończy i jest na etapie infekcji oka :-(
Nie wiem co to za wirusy jakieś paskudne teraz fruwają, bo ja jeszcze nigdy czegoś takiego nie miałem :-(

Niestety jeszcze nie doszedłem chyba po chorobie do siebie, bo w drodze powrotnej strasznie zamulałem i Turysta z którym wracałem musiał ciągle na mnie czekać. Dzięki za towarzystwo :-)

Rano: całkiem ciepło (coś w pobliżu 10 stopni), jechałem rekreacyjnie nową leśną wzdłuż Spacerowej. Jechało się bardzo przyjemnie, tym bardziej że wiatr popychał w plecy :-)

Powrót: Jak już wspomniałem w miłym towarzystwie Turysty. Dzięki :-) Temperatura w okolicach 14 stopni, ale wiatr był większy niż rano i dość zimny, więc jechałem w kurtce (zapiętej) i wcale nie było mi zbyt gorąco.
Wracało się ciężko, bo nie dość że pod górę to jeszcze pod wiatr.