Czerwiec, 2016

Brusy, Chojnice ..... okolice

Sobota, 11 czerwca 2016 | dodano:11.06.2016
Dziś rundka z synem, ok. 100 km + dodatkowe kilometry wykręcone samodzielnie.
 Trasa: Brusy-Krojanty-Jarcewo-Chojniczki-Chażykowy-Swornegacie-Asmus-Laska-Parzyn-Leśno-Czapiewice-Brusy
i dalej samotnie Brusy-Czersk-Brusy.
W Chażykowych trafiliśmy akurat na Triathlon, więc przegonili nas z asfaltów na szutrową drogę rowerową. Szkoda, bo fajnie się jechało z triathlonistami- nie jechali jakimś strasznym tempem, więc bez problemu jechaliśmy razem z nimi.

dpd + dodatki

Czwartek, 9 czerwca 2016 | dodano:09.06.2016Kategoria do pracy
Rano: temperatura ok. 12 stopni, jechałem w lekkiej kurtce ortalionowej i momentami było mi chłodno. Wiatr dziś trochę jeszcze wiał, ale w porównaniu z dniem wczorajszym to była dziecinna igraszka. Trasa standardowa z rundką do ronda w Brzeźnie (na więcej nie było już czasu).

Powrót: temp. między 15 a 16 stopni trasa taka sama jak wczoraj, czyli przez Marynarki Polskiej, Hallera, itd. do domu.

dpd+dodatki-zmęczył mnie ten wiatr

Środa, 8 czerwca 2016 | dodano:08.06.2016Kategoria do pracy
Oj dziś w drodze powrotnej strasznie zmęczył mnie wiatr. Ciężko się jechało pod wiatr.

Rano: temp. ok. 14 stopni, wiatru jeszcze nie było, trasa standardowa z rundką do końca parku w Brzeźnie

Powrót: jak wyjeżdżałem to było bardzo ciepło, ale jak byłem blisko domu, to już prawie marzłem na krótkim rękawku. Wspomniany wiatr strasznie utrudniał jazdę. Trasa z pracy do Marynarki Polskiej, którą prawie do Węzła Kliniczna, powrót Hallera nad morze, do Jelitkowa i dalej standardowo do domu.

dpd + dodatki

Wtorek, 7 czerwca 2016 | dodano:07.06.2016Kategoria do pracy
Rano: chłodno, temp. ok. 9 stopni. Założyłem nogawki, rękawki i cienki ortalion ale w lesie w cieniu nawet momentami podmarzałem, Ogólnie rzecz biorąc, jednak było optymalnie termicznie. Trasa standardowa z rundką do ronda w Brzeźnie.

Powrót: nad morzem ok. 15 stopni, w głębi lądu ok. 16-18. Jak dla mnie idealna temperatura na rower. Można jechać "na krótko" a równocześnie czynnik chłodzący powoduje, że się nie pocę jak świniak. Upał niestety wykańcza mnie na rowerze- dziś było idealnie. Trasa z pracy do Marynarki Polskiej, dalej prawie do Węzła Kliniczna, Hallera powrót nad morze, do Jelitkowa i dalej standardowo do domu.

W parku w Brzeźnie pomagałem pozbierać się starszemu panu, który wywrócił się jadąc na rowerze. Na szczęście wyszedł z tego chyba w miarę cało (poza potłuczeniami chyba wszystko OK)- zdrowia życzę.

Poniedziałek, 6 czerwca 2016 | dodano:06.06.2016Kategoria do pracy
Rano: chłodno, ok. 12 stopni (cienki ortalion i nogawki-było optymalnie), standardowa trasa, prosto do pracy. Tempo wyłącznie rekreacyjne.

Powrót: ok. 16 stopni nad morzem, zarzuciłem cienki ortalion. Po pracy do końca parku w Brzeźnie i dalej standardowo do domu.
Na tyle dobrze mi się jechało, że popołudniowym powrotem podbiłem średnią prędkość całego przejazdu, co się chyba jeszcze nigdy dotychczas nie zdarzyło.

Zbiornik Wody Kazimierz

Niedziela, 5 czerwca 2016 | dodano:05.06.2016
Dziś uczestniczyłem razem z dzieciakami w całodniowej wycieczce do Zbiornika Wody Kazimierz na Wyspie Sobieszewskiej.
Dziękuję organizatorowi i wszystkim współuczestnikom za świetną wycieczkę, miłą atmosferę i towarzystwo.
Polecam każdemu zwiedzenie tej ciekawej budowli, po której oprowadzają przemiłe panie przewodniczki.
Kilka zdjęć z wycieczki:
Widok z platformy widokowej Zbiornika Wody Kazimierz
Widok na Trójmiasto z platformy widokowej Zbiornika Wody Kazimierz © marchos

Piątek, 3 czerwca 2016 | dodano:03.06.2016Kategoria do pracy
Rano: temp. ok. 18,5 stopnia. Standardowo do pracy z rundką do końca parku w Brzeźnie. Po drodze spotkałem Turystę, który śmigał na pociąg na kolejny maraton rowerowy. Powodzenia ;-) i trzymam kciuki.

Powrót: upał dawał się we znaki, ale jechało się mimo to całkiem znośnie. Po pracy rundka taka sama jak wczoraj.
Dziś udało mi się wykręcić rekordową średnią w tym roku. Dziś moc była ze mną :-)

Czwartek, 2 czerwca 2016 | dodano:02.06.2016Kategoria do pracy
Rano: temp. ok. 18 stopni, standardowo do pracy z rundką do końca parku w Brzeźnie.

Powrót: gorąco i dość parno. Trasa: z Jelitkowa do Marynarki Polskiej, prawie do Węzła Kliniczna, powrót nad morze Hallera, do Jelitkowa i dalej standardowo do domu.

Dziś moc była ze mną. Gdybym rano nie spotkał kolegi jadącego deskorolką do pracy (jechałem z nim spory kawał jego tempem), to średnia byłaby na pewno wyższa, choć i tak nie jest zła, jak na moje możliwości.

Środa, 1 czerwca 2016 | dodano:01.06.2016Kategoria do pracy
Rano: 18 stopni, ładna pogoda, trochę mokro i trochę błota po nocnych opadach, trasa standardowa z rundką do końca parku w Brzeźnie.

Powrót: ciepło a nawet gorąco momentami, udało mi się dojechać do domu przed deszczem (jak wszedłem do domu, to zaczęło padać). Trasa standardowa z rundką do końca parku w Brzeźnie.